Protect USB pendrive thumdrive, Neobux paid to click ptc,

me and her

Monday, April 14, 2008

my favret cartoon.....

Doraemon..."an..an..an...dot temo daisuki.. do.. ra... e... mon... uuu.." huhu....character doremon...sape la yg xkenalkn? aper? u donno? you ni org zaman mane ni...hehe...aku ske katun ni sejak kecik...zaman tadika2 dulu...diwaktu aku mula belajar ABC n belajar mengira...hehe~ dulu2 aku pnah gak la berangan utk ader poket ajaib n pintu suke ati dier tu...bleh g memana aku nak kejap jer...n ley kuarkn memacam brg dari poket yg kecik tu...karekter ni dihasilkan di Japan....dier dihantar oleh nobita tua dari mse hadapan utk menjaga dier di mse kecik...nobita ni selalu kena buli n doremon la tempat dier mengadu n tempat utk dier mintak tlg....tp selalunye nobita mesti cari masalh dgn gne alat yg doremon bg ngn cara yg xbetol...huhu...spatutnye doremon ni ader telinga...tapi yg kita nmpak ni xder kan...bg kepada yg xtau tu...kalo korang perasan doremon ni takut tol biler nampak tikus...haa...sebenarnye tikus la yg mkn telinga dier...tu yg smpai skg dier fobia nak jumpe tikus...huhu....kat bwh ni aku ader tambah sikit pict2 dier yg aku jmpe n nak kongsi ngn korang....is very2 cute...huhu....

aku dah kongsi fevret katun aku ni ngn korang....korang punyer aper yer???mehla kongsi...korang ley tuleh kat chatbox kat sebelah...huhu...okay...

No comments: