Protect USB pendrive thumdrive, Neobux paid to click ptc,

me and her

Monday, April 21, 2008

Skateboarding

Skateboarding....i started skating since form 5 at school...actualy aku dah minat dgn papan sk8 sejak aku dibangku sek rendah lg...huhu...dulu kecik2 aku penah mintak ayah aku belikan sk8 board utk hadiah bufday aku...tp xdpt...yg ayah aku beli mse tu ialah Roller blade...huhu...aku pn bantai la roller blade mse kecik2 dulu...huhu...mayb harga sk8 board mahal mse dulu2...huhu....skrg aku dah ader papan selaju(nama laen skate board dlm bahse melayu)...aku start men daripada xtau pape...asyik jatuh2...luka sana sini...huhu...sehinggalah aku dah bleh maen kat half pipe or mini ramp kat Tasek Cempaka Bandar Baru Bangi.....best giler....aku minat betol maen terbang2 gne ramp kat Kampung Batu(dah lame aku xpegi kat sana...wuuu...sob2..) kat area PJ pun aku pnah maen gak...Mse Digi Party pnah ader sk8 competition...mse tu aku nak join mini ramp contest...tp, bahagian tu dibatalkan...huhu...so aku pn xjd masok....tgk jelar drg maen...drg smua gempaq2...tu yg aku maleh nak masok...aku maen just ske2 je...hehe...

Satu lg sk8 park yg penah aku pegi ialah kat area kajang kt belakang Masjid Jamek..ok gak la sk8 park tu...byk lg sk8 park yg aku pnah pegi...orang panggil sk8 park tu sk8 park Sg. Kantan...hehe..untuk pengetahuan korang skrg ni aku ader simpan beberapa sk8 video kat dlm pC aku ni...kalo ader saper yg minat nak amek dari aku...aku boleh bg...free of charge je...cme korang kene la dtg amek sendiri kat aku...haha....

aku ader simpan video beberapa skater terkenal kat barat...tony hawk, rodney mullen, daewon song, steve caballero, ryan sheckler, greg lutzka, chris haslam, cooper wilt and william patrick...

No comments: