Protect USB pendrive thumdrive, Neobux paid to click ptc,

me and her

Sunday, April 13, 2008

new video added...

is one of my fevret band...my chemical romance...aku suka gak la band nie..since suatu hari aku terdengar lagu dier kat radio..mase ni band ni femes ngan lagu helena...aku cepat2 carik lagu dier kat memember (saat ni pc aku belom dikurniakan kuasa untuk mensurfing tenet, so tepakse la bekerja keras mencari sape2 yg ader lagu band ni)...akhirnye aku berjaya memenuhkan thumdrive ngn nset aku dgn lagu2 band ni...skg aku bleh layan the latest song of this band straight dari page aku....
"kotak mancis dua puloh" huhu atau lebih dikenali sebagai Matchbox 20...ni pun salah satu band yg aku minat jugakla...band ni memula aku kenal dgn mendengar lagu Unwell ngn menonton video clipnyer kat tv...cool gakla video clip dier dgn dier ternampak katun anjing asyek follow dier kemana jek dier pegi...huhu...mcm dlm rancangan "Blue's Clue" yg kawan aku suke tgk (citer budak kecik q^_^p..yg aku pelik npe la kwn aku dok tgk citer ni...hehe..sedarla diri tu woi...kkdg aku pn terpacak gak tengok sekaki...hehe)...so, band ni pn okay gak walaupn aku tgk mcm dah xbaper famous skg ni...
Maroon 5...huhu...cakap pasal band ni....aku teringat video2 clipnyer yg cukup daring yg aku xsanggop nak tunjuk kat bebudak kecik...yup, sumtimes 18SG gak la..haha...but, this band is so gud for me...aku suker dgr lagu2 dier...pc aku ader byk lagu band ni (i think almost)...aku suke lagu This Love, Plugin Baby(lagu ni dulu aku pnah pandai men guitarnye..skg dah luper..huhu), Sunday Morning and byk lagi...korang carik la sendiri yer....
Jason Mraz...singer ni mmg aku paling minat...sebab lagu2 dier semuanye aku suke...aku minat betol mase 1st time aku tengok live video clip dier untuk lagu The Remedy..layan giler dier main accoustic for this song...huhu..kekadang aku ader gak berangan nak men accoustic mcm dier....tangkap leleh siot...haha....lagu2 laen dier pn aku minat...Geek in The Pink, I Melt with You, You and I Both and Word Play....Lagu terbaru dier yg aku terdownload baru2 ni ialah Im Yours...layan giler lagu ni....haha...korang pn ley try dengar lagu dier ni...aku ader letak kt dlm playlist aku...mesti korang pn suke...lirik dier ader kat bwh page aku...

No comments: